20 May 2016 | Notas de aviso, principal

Inicio » Notas de aviso » AXUDAS A CONTRATACION E MELLORA DE EMPREGO DOS XOVENES VIGUESES 2016 – CONCELLO DE VIGO

«BASES REGULADORAS E CONVOCATORIA DAS AXUDAS Á CONTRATACIÓN E MELLORA DO EMPREgO DA MOCIDADE VIGUESA PARA O ANO 2016.
A Xunta de Goberno Local na súa sesión ordinaria de data 13/05/2016 aprobou as bases reguladoras e a convocatoria do ano 2016 das Axudas á Contratación e Mellora do Emprego da Mocidade Viguesa.
As solicitudes, segundo modelo normalizado (Anexo I), xunto coa totalidade da documentación requirida achegaranse ao Rexistro Xeral do Concello de Vigo, dirixidas á Concellería de Emprego, Economía, Industria, Voluntariado e Relacións cos Sindicatos.
O prazo de presentación de solicitudes iniciarase a partir do día seguinte á data de publicación do Extracto da convocatoria no Boletin Oficial da Provincia de Pontevedra que será comunicado desde a Base de Datos Nacional de Subvencións (BDNS) que opera como sistema nacional de publicidade de subvencións e rematará o 10/08/2016.

logo-concello-de-vigo-color-actualizado-27-xaneiro

Convocatoria

• Prazo solicitudes: – 10/08/2016 ( Por concurrencia competitiva )

Documentación