quattroasesoria e un despacho de profesionais do dereito e da economía, que ofrece un servizo integral de asesoramento e xestión a empresas e entidades de todolos sectores e dimensions.

A nosa firma esta especializada na asesoria fiscal, contable, laboral e mercantil, así como en asesoramento a emprendedores, entidades sen animo de lucro e establecimientos permanentes de empresas internacionais. quattroasesoria conta con persoal cunha traxectoria de mais de 20 anos de experiencia e serve de apoio na toma de decisions da Direccion da empresa.

 

grupo QUATTRO

É un grupo de negocio que abarca fundamentalmente servizos tanto a empresas como a particulares. Está formada por tres empresas, quattroasesoria , quattrogestiona, quattroseguros. A primeira, tal e como se desenvolve nesta web, enfoca a sua actividade ó asesoramento fiscal, contable, laboral e mercantil tanto a persoas físicas como a xurídicas. A segunda esta enfocada aos servizos tanto a empresas como a persoas físicas asi como ó sector bancario, dende xestions ante as administracions como xestions de Rexistros e Notarias, asi como protección de datos(LOPD) e rexistro de Patentes e Marcas. En canto a quattroseguros, coma o seu propio nome indica, encargase de xestionar e asesorar en temas de seguros a empresas e particulares, proporcionalles diferentes alternativas para optimizalo seu pool de seguros.

QUE DICEN DE NOS …

As seguintes citas son unha mostra do recoñecemento que quattroasesoria recibe dos seus clientes.

Esto sublima a nosa aposta por ofrecer os nosos clientes un servizo con valor engadido e por ir mais alo dos nosos obxectivos como o seu socio e asesor de confianza 

 

Noticias

El Gobierno plantea deducciones de hasta el 60% en el IRPF por rehabilitaciones ‘verdes’ de viviendas

El Gobierno ha reservado 450 millones de euros del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia para recuperar las deducciones fiscales estatales por rehabilitación de vivienda, desaparecidas en 2013, y animar a los propietarios particulares a actualizar los inmuebles mejorando su eficiencia energética.

El aviso de la Agencia Tributaria: así debes hacer la declaración de un fallecido

Está sujeta al mismo calendario y obligaciones que el resto de contribuyentes Los herederos han de aportar documentación para poder cobrar devoluciones También han de asumir las deudas del fallecido, pero no sus sanciones La llegada de la Campaña de la Renta es una cita clave para los contribuyentes en el año fiscal. Si cumplen […]

Blog-Newsletter-Notas de Aviso

Claves del inicio de la Campaña de Renta 2020

La declaración de la Renta es una de las citas fiscales anuales que los ciudadanos tenemos señaladas en el calendario. Este año, la campaña estará marcada por la pandemia de la COVID-19 y eso implica la introducción de algunas novedades para los contribuyentes, como, por ejemplo, si se ha estado en ERTE durante este ejercicio […]

Modificación de los aplazamientos de deudas tributarias para pymes, autónomos y exención en AJD.

En el BOE del 13 de marzo se publicaba el Real Decreto-ley 5/2021, de 12 de marzo, de medidas extraordinarias de apoyo a la solvencia empresarial en respuesta a la pandemia de la COVID-19, con entrada en vigor el mismo día al de su publicación.